Dakrestauratie Na De Storm. Jouw Zaken.

Deze tips voor het herstellen van daken zijn bedoeld voor mensen die gemeenschappen dienen die zijn getroffen door orkanen of tornado’s. Na een schadelijke storm verschuift uw focus van routineklussen naar stormherstel en -sanering. We hebben veel artikelen geschreven over dakspijkers, daksnijders en hoe u het juiste dakbedekkingsmateriaal kiest. Storms verandert eenvoudig de toepassing van deze tools en tips in iets dat u kan helpen een gemeenschap weer op de been te krijgen.

Samenvatting van snel artikel

  • Laat u niet verrassen door weersomstandigheden
  • Verzamel indien mogelijk vooraf inventaris
  • Breng jezelf op de markt VOOR een storm
  • Communiceer met mededogen
  • Vraag om je bord te pitchen tijdens de klus

Weerpatronen Zijn Van Invloed Op De Dakrestauratie

In welke tijd van het jaar zijn schadelijke stormen het meest waarschijnlijk in uw omgeving? Uw verkoopteam voor dakrestauratie en marketingmateriaal voorbereiden op deze tijd van het jaar. Creatieve marketing is essentieel om ervoor te zorgen dat klanten uw bedrijf elk jaar herinneren wanneer ze horen over uw stormhersteldiensten. U kunt helpen – ze moeten alleen weten hoe ze contact met u kunnen opnemen.

Houd Je Inventaris Bij De Hand En Versla De Menigte

Het heeft geen zin om klanten te bereiken als u geen toegang heeft tot dakbenodigdheden en gereedschap. Je moet op zijn minst een paar benodigdheden bij de hand hebben of ze op tijd voor het stormseizoen kunnen bereiken. Hoewel je misschien niet altijd genoeg voorraden hebt voor de zwaarste stormen, kun je vooraf voorbereidingen treffen om de uitdagingen het hoofd te kunnen bieden.

Onderzoek Uw Omgeving (wie Gaat U Bellen)

Na een storm gaan de meeste aannemers erop uit om informatie in te winnen bij de bewoners. Het is belangrijk om voorop te lopen als het gaat om dakrenovatie. Canvassen voor het stormseizoen of, beter nog, als zich een storm vormt die aan land kan komen. Laat buren weten over stormhersteldiensten en dat u beschikbaar bent om te helpen indien nodig. Zorg ervoor dat u de lokale wervingscodes kent.

Laat Je Medeleven Schijnen

Onthoud dat uw klanten waarschijnlijk bang, gestrest en wantrouwend zijn ten opzichte van dakdekkers die direct na een storm ter plaatse zijn. Meer dan een paar gewetenloze of onwettige aannemers hebben in deze situaties misbruik gemaakt van nietsvermoedende klanten. Stormherstel kan solide inkomsten genereren voor uw bedrijf, maar vergeet niet dat huizen en levens zijn gedestabiliseerd. Echte zorg tonen voor uw potentiële klanten maakt een enorm verschil.

Wees echter meer dan alleen aardig. Wees geduldig met klanten voor dakrestauratie. Praat met hen over de stappen die nodig zijn om het dak te herstellen en hoe u verzekeringsclaims moet afhandelen. Beantwoord alle vragen van uw klant en zorg ervoor dat ze weten dat u een vergunning heeft en verzekerd bent als uw staat dit vereist.

Neem Contact Op Met Experts

Werk, indien mogelijk, te goeder trouw samen met de verzekeringsexpert voor alle partijen. Dit bespaart u niet alleen tijd, maar maakt het ook gemakkelijker voor huiseigenaren om het proces te beheren. De expert kan u misschien helpen om het werk snel goedgekeurd te krijgen.

Hier Is Uw Bord (dakrestauratie)

Adverteren werkt echt, vooral als je geweldig werk doet. Vraag de huiseigenaren toestemming om uw bord in de tuin te plaatsen tijdens het restauratieproces. Tijdens een storm willen mensen een winnaar kiezen als het gaat om het vervangen van een nieuw dak of het laten saneren van hun huis.

Pitch Weatherization

Laat uw potentiële klanten weten welke weatherization-services u aanbiedt. Laat hen zien hoe weersinvloeden waarde kunnen toevoegen en gemoedsrust kunnen bieden. Verwees naar isolatie, stralingswarmtebarrières en soortgelijke producten.

Lange Werkdagen Plannen

Stormopruiming en -reparatie kunnen onmiddellijk beginnen en weken of zelfs maanden duren. Klanten waarderen professionals die hun best doen om dit proces eenvoudiger te maken. Ze merken ook wie er eerder begint en klaar is. U krijgt uitstekende mond-tot-mondreclame als u een professioneel resultaat levert en de huiseigenaar helpt om sneller zijn normale leven op te pakken.